četvrtak, 17. studenoga 2011.

Break dance

Bavim se Break dencom. Breakdance je ples,  ujedno jedan od elementa  hip hopa koji zahtijeva višesatno vježbanje i trud kroz više godina.Breakdance, po stilovima i formama, već rečeno, dijeli se na: Breaking/B-Boying, Popping ili Electro Boogie,Locking. Bavim se njima jer oduvjek plešem jednostvno rečeno ples mi je u krvi. Zašto sam izabrala brek jednostavni odgovor gledala sam mnogo filmova i vide pa mi se jednostavno svidio. Ples je jako zahtjevan al ako se potrudiš i vježbaš jako je jednostavan. Treninge imam dva puta tjedno u plesnomstudiu "BaiLatino".


Idem u Muzičku školu Ferde Livadića.U muzičkoj školi sviram violinu.Violina je gudački instrument. Ima četiri žice, i od svih gudačkih instrumenata proizvodi najviše tonove. Riječ violinaposredstvom romanskih jezika dolazi iz srednjovjekovne latinske riječi vitula što označava žičano glazbalo.Violinu vec sviram četri godine. Sad sam četvrti razred. Vec od malih nogu sam si željela svirat violinu.I cilj mi je jednog dana postat poznata violinistica.

2 komentara: